Przejdź do menu głównego
ALT + 0
Przejdź do treści
ALT + 1
Mapa strony
ALT + 2
Wersja kontrastowa
ALT + 4
Przejdź do wyszukiwarki
ALT + W
zamknij
Sąd Rejonowy
w Pszczynie
menu
Aktualności
Ogłoszenia sądowe
e-Wokanda
Zamówienia Publiczne
Kontakt
szukaj
BiP
zmniejsz rozmiar czcionki
domyślny rozmiar czcionki
zwiększ rozmiar czcionki
kontrastowa
Strona główna
/
Informacje dodatkowe
/
Ankieta satysfakcji Interesanta
Ankieta satysfakcji Interesanta
Jak często korzysta Pan/Pani z obsługi świadczonej przez Sąd Rejonowy w Pszczynie?*
po raz pierwszy
raz na kilka lat
raz - dwa razy w roku
częściej
Komórka organizacyjna lub osoba, przez którą był/a Pan/i ostatnio obsługiwany/a*
I Wydział Cywilny
II Wydział Karny
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
IV Wydział Pracy
V Wydział Ksiąg Wieczystych
VI Wydział Wykonywania Orzeczeń
Biuro Obsługi Interesanta
Biuro Podawcze
I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej
Oddział Administracyjny
Oddział Finansowy
Sekcja Gospodarcza
inna ...
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA LUB OSOBA, PRZEZ KTÓRĄ BYŁ/A PAN/l OSTATNIO OBSŁUGIWANY/A (inna)
PROSZĘ OKREŚLIĆ CEL PANI/PANA KONTAKTU Z SĄDEM*
Pozyskanie informacji w sprawie sądowej
Złożenie pozwu, wniosku, pisma
Interwencja, skarga w sprawie
Dostęp do informacji publicznej
Inny
PROSZĘ OKREŚLIĆ CEL PANI/PANA KONTAKTU Z SĄDEM (inny)
JAK OCENIAPANI/PAN POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG PRZEZ SĄD REJONOWY W PSZCZYNIE W ZAKRESIE SZYBKOŚCI (SPRAWNOŚCI) ZAŁATWIENIA SPRAWY
BARDZO DOBRA Sprawa została załatwiona natychmiast, bez zbędnej zwłoki
DOBRA Sprawa została załatwiona w rozsądnym i akceptowanym terminie
DOSTATECZNA Sprawa została załatwiona w terminie nieadekwatnym do skali i zakresu spawy
NIEDOSTATECZNA Sprawa została załatwiona w nieakceptowanym terminie
JAK OCENIAPANI/PAN POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG PRZEZ SĄD REJONOWY W PSZCZYNIE W ZAKRESIE KOMPETENCJI, WIEDZY I RZETELNOŚCI PRACOWNIKÓW ZAŁATWIAJĄCYCH SPRAWĘ
BARDZO DOBRA Pracownik załatwiający sprawę posiadał wiedzę i kompetencje na najwyższym poziomie
DOBRA Pracownik załatwiający sprawę posiadał wiedzę i kompetencje na zadowalającym poziomie
DOSTATECZNA Pracownik załatwiający sprawę posiadał wiedzę i kompetencję na niskim poziomie
NIEDOSTATECZNA Pracownik załatwiający sprawę nie posiadł wiedzy i kompetencji do jej załatwienia
JAK OCENIAPANI/PAN POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG PRZEZ SĄD REJONOWY W PSZCZYNIE W ZAKRESIE KULTURY OSOBISTEJ, UPRZEJMOŚCI
BARDZO DOBRA Pracownik załatwiający sprawę wykazał się najwyższą kulturą osobistą i uprzejmością
DOBRA Pracownik załatwiający sprawę wykazał się wysoką kulturą osobistą i uprzejmością
DOSTATECZNA Pracownik załatwiający sprawę wykazał się niską kulturą osobistą i uprzejmością
NIEDOSTATECZNA Pracownik załatwiający sprawę nie wykazał się kulturą osobistą, był nieuprzejmy
JAK OCENIAPANI/PAN POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG PRZEZ SĄD REJONOWY W PSZCZYNIE W ZAKRESIE DOSTĘPNYCH DRUKÓW, WZORÓW PISM, FORMULARZY, ULOTEK INFORMACYJNYCH
BARDZO DOBRA Druki, wzory pism, formularze są dostępne, a ich użyteczność jest na bardzo wysokim poziomie
DOBRA Druki, wzory pism, formularze są dostępne, a ich użyteczność jest na wystarczającym poziomie
DOSTATECZNA Druki, wzory pism, formularze sa dostępne, ale ich użyteczność jest na niskim poziomie
NIEDOSTATECZNA Druki, wzory pism, formularze są niedostępne lub ich użyteczność jest na bardzo niskim poziomie
JAK OCENIAPANI/PAN POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG PRZEZ SĄD REJONOWY W PSZCZYNIE W ZAKRESIE MOŻLIWOŚCI UZYSKANIA INFORMACJI NA TEMAT ETAPU, NA JAKIM ZNAJDUJE SIĘ SPRAWA
BARDZO DOBRA
DOBRA
DOSTATECZNA
NIEDOSTATECZNA
JAK OCENIA PAN/PANI WYGLĄD ORAZ CZYTELNOŚĆ OZNAKOWANIA WNĘTRZA BUDYNKU SĄDU ORAZ ORGANIZACJĘ PRZESTRZENI SĄDOWEJ?
pozytywnie
negatywnie
PROSZĘ DOKONAĆ OGÓLNEJ OCENY PRACY KOMÓREK, KTÓRA PROWADZIŁA PANI/PANA SPRAWĘ
JAKIE WEDŁUG PANI/PANA POWINNY BYĆ WPROWADZONE ZMIANY CELEM POPRAWY JAKOŚCI OBSŁUGI ŚWIADCZONEJ PRZEZ SĄD REJONOWY W PSZCZYNIE
Przepisz kod z obrazka*
* pola wymagane
Drukuj
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację:
Sąd Rejonowy w Pszczynie
Pierwsza publikacja:
Janyga Damian
2018-02-26 11:33:00
Aktualizacja publikacji:
Wytworzenie publikacji:
Zatwierdzenie informacji:
do góry